Türkiyedeki en iyi LGBT arkadaşlık siteleri

Yeni Nesil Lezbiyen Gay Travesti AngelsTurkiye LGBT arkadaşlık platformu


Lezbiyen Gay Travesti LGBT arkadaş bulmak için yep yeni bir adresiniz var... Türkiye'de özellikle LGBT üyelere özel arkadaşlık sitelerinde modern veya Android Google play ve Apple markette uygulamaları olan opsiyon maalesef çok yok, belki sadece bir tane. Hali hazırda olan LGBT arkadaşlık siteleri ise, son derece popüler. Ancak buna rağmen uluslar arası platformlarla ölçüşebilecek türden kullanıcı dostu bir masa üstü veya mobil arayüze ve Android Ve Apple uygulamalara da sahip değiller demek çok yanlış olmaz. Yinede Popüler mi diye sorsak ? Kesinlikle evet Çoooook diyebiliriz :)

Alışkanlıklardan vazgeçmek zordur

Türkiye'deki en popüler LGBT arkadaşlık siteleri


Türkiyede özellikle LGBT arkadaşlık siteleri arasında en popüler ve yıllardır var olan siteler, kullanımı zorda olsa alışkanlıklarından vazgeçmeyenler için arkadaş bulmak konusunda vazgeçilmezler arasında. Çünkü sitenin tasarımı son derece eski olmasına rağmen popülerliği ile kullanıcıları cezbediyor. E haklılarda :) O kadar üyenin olduğu yerde görünmek son derece cazip... Ancak gold üye olmak zorundasınız. Veya ücretsiz abonelik ile, diğer üyelerle kısıtlı özellikler ile iletişim kurabiliyorsunuz. Ve günlük ücretsiz mesaj atma limitleri maalesef çok düşük. Bunun sebebi de yine popüler olmalarından kaynaklı. Bu yüzden hali hazırdaki bu sitelerin müdavimlerinin kararında etkili olmak kolay olmayabilir çünkü alışkanlıklardan vazgeçmek zordur. Bunun yanı sıra Türkiye'de en iyi ve en bilinen ve en yaygın olan sitelerden bazıları Shemaleturk ve Gabiledir. Sanırım yapımcı firmalar aynı. Bir de şu sıralar en yaygın olanlardan birisi de Hornet.


Bu yazıyı okuyan çoğu kişinin bildiğini tahmin ettiğimiz üzere; şu sıralar herkes Hornet arkadaşlık sitesi ve uygulamasını kullanıyor. Kaç yıldır varlar bilmiyorum, araştırmadım da, araştırıp bulursam yazıyı güncellerim. Ancak 20015 gibi başlayıp 2016 da popüler olup günümüzde patlamış durumda. Ancak hatırladığım bir kaç küçük sistemsel bazı sorunlar olmasının yanı sıra arayüz dili Google Translate tarafından tercüme edilmiş derme çatma bir Türkçe gibi. Son güncelleme ile çoğu sıkıntı giderilmiş ancak halen tercüme beni yüzde yüz tatmin etti diyemem. Ancak gerek web sitesi gerekse de mobil uygulamaları ile çok güçlü bir altyapı ve milyonlarca üyeye sahip. Üstelik son derece modern ve hızlı. Önemli olan zaten işe yarar bir platfrom olması. O kadar popüler ki dünyadaki tüm yerel LGBT arkadaşlık sitesi projeleri de dahil olmak üzere, neredeyse heteroseksüel bayan erkek sitelerini bile geride bıraktı. Ayrıyeten bu arkadaşlık sitesi 5 yıl önce var mıydı derseniz bilmiyorum... Ama ben 5 yıl önce haberdar değildim. Ülkemizdeki LGBT arkadaşlık siteleri örneklerinde ise bilmem kaç yıldan bu yana var olmalarına rağmen sadece bir kaç modül eklenmiş. Küçücük tasarım değişiklikleri haricinde, görsel anlamda devrimsel bir değişikliğe ditmek gibi bir durum hiç olmadı ve olacak gibi görünmüyor. Hatta; sitenin kullanıcı ara yüzü siteye bir kimlik katmış ve bunda kararlo olduklarını söylemek mümkün. Kullanıcılarının büyük bir çoğunluğu ise 35 üstü denebilir. Bu sabit duruş sitenin durumunu dezavantaja dönüştürmedi ve halen çok popüler ancak yarın ne olur bilemeyiz.

Geleceğin arkadaşlık siteleri konseptinde yep yeni bir lgbt arkadaşlık sitesi

Değişik alternatiflerin olması daha iyidir

AngelsTurkiye Lgbt arkadaşlık sitesi diğerlerine kıyasen size çok değişik ve bambaşka bir platform sunuyoruz, bu kadar değişiklik bize fazla gelir diyorsanız, sitemize üye olmanıza gerek yok der miyiz? Demeyiz elbette... Çünkü içerisi tamamen eğlenceli olması için tasarlanmış sesli ve görüntülü görüşme yapabileceğin bambaşka bir platform. Bunlar çok sıradan şeyler diyorsan, seni arttırılmış gerçeklik ortamında kendi belirleyeceğin ve dilersen kendi yüzünü ekleyebileceğin sanal bir vücutla gezmeye davet ediyoruz. Sanal aleminde istediğin gibi görünmek sana kalmış.

Arkadaş bulmanın çok yolu var... Örneğin Sinema salonunda istediğin youtube videosu ile ilanı aşk etmek güzel olmaz mıydı? Oradaki herkes senin tercihini dinleyecek.... 


Belki de aradığın aşkı bir mehtap turunda bulabilirsin.. Kendi belirlediğin sanal bedeninle, gecenin bir vakti mehtapta aşkı aramak ilginç olmaz mıydı? Muhteşem denizin ortasında ve dolunayın suya vurması... Yakamoz da aşk çok romantik bir deneyim olabilir. Yazılım mühendisliğinde yeni bir altyapı. Arttırılımş gerçeklik ile bambaşka deneyimler seni bekliyor. Süper lüks bir yatta muhteşem mehtap turunu keşfet.







Birazda oyun olsun



Bizim insanımız genelde oyun deyince Okey der :) Ve akın akın okey oynayan yurdum insanı büyük ihtimalle sitemizdeki oyunları saçma sapan bulabilir :) Bencede öyle ama ne bilim çok ilginç denemekte fayda var derim. Çünkü gerçekten ilginç. Satranç oynamayı bilen birisi ile oynamak çok keyifli olabilir yani, veya klasik dama oyunu da hiç fena sayılmaz.

Canlı destek ile sorularınıza en kısa sürede cevap verilerecektir.

Platformumuza üye olur olmaz Moderatörlerimizden birisi seni derhal bilgilendirecek ve seni şu mesajla karşılayacak. Herhangi bir sorun olursa direk o mesaja cevap verebilirsin
Merhaba 
1- Burada adil ve güvenli bir ortam oluşturmaya çalışıyoruz!
2- Kendini ifade etmeyen resimler yüklemezsen seviniriz ;)
3- Lütfen özel resimlerini de özel olarak işaretle!
4- Resim sınırı yok ama bunu kötüye kullanma 
5- Mail aktivasyon linkiyle üyeliğini etkinleşitmeyi unutma (5 günün var)
6- Sosyal medya hesabınla giriş yaptıysan etkinleştirmene gerek yok!
5000 üye sayısına yaklaşıyoruz. Çevrim içi kimsecikleri göremezsen daha sonra yine ziyaret et. Filtrelere göz atmayı unutma. Ha bu arada; profiline bakan, mesaj atan, veya beğenen. olduğunda bildirim alacaksın. Rahatsız olurum dersen ayarlardan kapatabilirsin. Diğer bir çok gerekli gereksiz özelliği kullandıkça değerlendirebilir bize fikirlerini yazabilirsin.

Bir sorun varsa sorabilirsin, Cevap alabilme ihtimalin yüksek
Profil oluşturma tüyoları sayfamıza göz atabilirsin. Farketmediğin bir şeyler olabilir ;) 


Sen Özgür ol, Aşkı bul diye yepyeni bir şey yaptık ve beğeneceğine eminiz. Dilersen bizi bol bol paylaşım yaptığımız @gaysohbetturk Twitter hesabımızdan sürekli güncel paylaşımlarımızı takip edebilirsin. Hep ve sürekli güncel buna emin olabilirsin. Görüşmek dileğiyle

Yorumlar